اپن آشپزخانه، پرکاربرد و موثر در زیبایی دکوراسیون منزل
نوشته شده توسط : ساحل

با پروا به مجاورت آشپزخانه های امروزین با فضای نشیمن در آپارتمان ها، پروا به طراحی پیشخوان و اپن از آنگونه نکاتی است که تاثیر زیاد زیادی در زیبایی و ارشد جلوه کردن فضای خانه خواهد داشت. در عین حال اپن آشپزخانه باید فضایی کاربردی و سودمند باشد. در خانه هایی که از فضای کمی برخوردار هستند این بخش از آشپزخانه نقش فضای غذاخوری را نیز ایفا خواهد کرد. در این مطلب ما قصد داریم تا نمونه هایی از اپن طباخ خانه و نکات مهم در طراحی آن را بررسی کنیم.

 

مدل اپن پرکاربرد,طراحی طباخ خانه های مدرن

طراحی اپن معمولا هماهنگ با رنگ و جنس مصالح کابینت انجام می شود


پیشخوان آشپزخانه کران میان آن و فضای مجاورش را تعریف می کند. طراحی اپن معمولا منسجم با رنگ و جنس مصالح کابینت اتمام می شود، مگر این که طراح برای این تغییر رنگ و متریال دلیل خاصی داشته باشد. سطح روی اپن در درازا فعالیت ساکنان منزل در آشپزخانه به عنوان فضایی برای قرارگیری وسایل و ظروف طباخی مورد کاربرد قرار می گیرد.


دکوراسیون اپن های پرکاربرد,مدل اپن

اپن در تصویر با تغییر متریال در کناره کابینت ها و دیگر اجزای آشپزخانه توانسته به خوبی خودنمایی کند


هنگامی که طراح هدف دارد از سطح روی پیشخوان طباخ خانه به عنوان میز غذاخوری نیز استفاده کند ترجیح می دهد لغایت با برپایی تغییری در طراحی آن را از سایر دسته ها جدا کند. پیشخوان طراحی شده در تصویر بالا با تغییر متریال در ساحل کابینت ها و سایر اجزای آشپزخانه توانسته به احسان تظاهر کند.


طراحی اپن های شیک, طراحی اپن های نوین آشپزخانه

برای چنین کاربردی ابعاد و اندازه سطح روی کانتر مهم خواهد بود


با این حال باید پروا داشت که برای چنین کاربردی ابعاد و اندازه سطح روی کانتر مهم خواهد بود. کاربران باید بتوانند فضای کافی داشته باشند الی ظروف باره نیازشان اثناء صرف غذا در دسترس پیمان دهند. طراح آشپزخانه تصویر بالا برای بیشتر کردن فضای کاربردی کانتر از دو شیوه بهره‌گیری کرده است:

کانتر را در دو سطح طراحی شده و جنس صفحه بالا را شیشه ای در نظر گرفته اند. با این شغل ساکنان خانه در اثناء صرف غذا و یا آشپزی می توانند از سطح تحتانی نیز کاربرد کنند.


در سرنوشت انتهایی اپن هندسه سطح شیشه ای به شکل دایره در آمده و فضای دورهمی و مانند به میز غذاخوری به خویش گرفته است.


دکوراسیون آشپزخانه های کوچک, طراحی آشپزخانه های کوچک

گاهی از فضای کابینت پایین اپن صرفه نظر کنید الی بتوان صندلی های مورد احتیاج را در اطراف آن جای دهید


گاهی نیز می توان از فضای کابینت زیر پیش خوان صرفه نظر کرد الی بتوان به راحتی شمار صندلی های باره احتیاج را در اطراف آن جای داد. بنابراین در این طراحی فضای ذیل پیشخوان تنها به پایه میز اختصاص دیتا شده است.


طراحی اپن های شیک, طراحی اپن های مدرن آشپزخانه

انتخاب صندلی اپن و فضای نشیمن کناره کانترها با پروا به سبک دکوراسیون آشپزخانه چهره می گیرد


انتخاب صندلی اپن و فضای نشیمن کناره کانترها باید با توجه به سخیف دکوراسیون طباخ خانه چهره بگیرد. تنوع محصولات در هر سبک به شما پروانه خواهد داد الی متناسب با سلیقه خویش بهترین گزینه را بیابید. در تصویر بالا نمیکت های بدون پشتی به رنگ سفید و هماهنگ با طراحی آشپزخانه گزینش شده اند.


مدل اپن های مدرن, مدل اپن و آشپزخانه های مدرن

میز تحریر تاشو بچه گانه در فضای طباخ خانه از نیمکت یا صندلی های بدون پشتی برای پایین اپن استفاده کنید


اگر رغبت دارید که هنگام پیشه در آشپزخانه و در ساعتی به جز موعد صرف خوراک صندلی ها، فضای درونی خانه را اشغال نکند بهتر است اپن آشپزخانه به شکلی طراحی شود الی بتوانید آنها در فضای تحتانی اپن جای دهید. در این مواقع بهتر است از صندلی و یا نمیکت های بدون پشتی بهره‌گیری کنید تا مانعی برای به کارگیری صفحه روی اپن نداشته باشید.


طراحی اپن های نوین آشپزخانه, دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

نمی نا سبک و سیاقی یکتا و مشخص را برای طراحی آشپزخانه ها تعریف کرد


به هر حال نمی طاقت سخیف و سیاقی یکتا و مشخص را برای طراحی آشپزخانه ها تعریف کرد. طراحی معماری ساختمان، دکوراسیون داخلی آن، مایحتاج و اهداف کاربران مکان تمامی کارایی زیاد زیادی برآیند اینکه پایانی خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: